Welke bankkaarten worden geaccepteerd?
In Duitsland kun je alle standaard Duitse betaalpassen gebruiken en in Nederland alle standaard Nederlandse betaalpassen. Houd er rekening mee dat de SEPA-domiciliëringsmethode alleen wordt geaccepteerd voor het gebruik van SIXT-aandelen in Duitsland en Nederland. Voor reizen met onze mobiliteitspartners heb je een creditcard nodig.
Kan ik termijnbetalingen regelen met SEPA-incasso?
Alle transacties met EC-kaarten (SEPA) worden verwerkt door onze externe partner Riverty. Informatie over termijnbetalingen of uitstel van betaling kun je rechtstreeks bij onze betalingsdienstaanbieder Riverty krijgen. Voor vragen staan de medewerkers van Riverty in Duitsland je graag te woord via e-mail op customercare@riverty.de of per telefoon op +49 30 76239239. Voor contact met Riverty in Nederland gebruikt u customercare@riverty.nl of +31 20 7230270.
Ik heb problemen met het gebruik van SIXT share met mijn EC-kaart.
Als je EC-kaart wordt geweigerd, kan de klantenservice van SIXT share je helaas niet helpen. Neem daarom in dergelijke gevallen rechtstreeks contact op met de collega's bij Riverty. Als u vragen heeft over uw klantprofiel bij Riverty (bijv. openstaande facturen, kredietlimiet, enz.), of een eventuele termijnbetaling, neem dan ook contact op met de collega's van Riverty.
Riverty Germany:
Email: customercare@riverty.de
Phone: +49 30 76239239
Riverty Netherlands:
Email: customercare@riverty.nl
Phone: +31 20 7230270
Onze tip: Als alternatief kun je ook een persoonlijke creditcard gebruiken als betaalmethode.
Welke facturen heb ik uitstaan bij uw betalingsdienstaanbieder?
Riverty verwerkt namens ons betalingen via automatische incasso. Alle vragen hierover kunnen door medewerkers van Riverty worden beantwoord.
Riverty Germany:
Email: customercare@riverty.de
Phone: +49 30 76239239
Riverty Netherlands:
Email: customercare@riverty.nl
Phone: +31 20 7230270