OPHALEN VAN DE AUTO

Hoe en waar kan ik mijn auto ophalen?

WANNEER KAN IK MIJN AUTO OPHALEN?

Kies tijdens de online reservering gewoon de startdatum van je SIXT+ auto-abonnement. Je vindt de startdatum na de reservering in jouw online profiel en in de abonnementsbevestiging die je per e-mail krijgt. 

HOE EN WAAR KAN IK MIJN AUTO OPHALEN?

Tijdens de online reservering kies je de stad waar je de auto wilt ophalen. Na het afronden van je boeking ontvang je de afhaallocatie voor jouw auto, met het desbetreffende adres, in je online profiel en krijg je ook een e-mail met informatie over het ophalen.

WELKE DOCUMENTEN MOET IK MEENEMEN ALS IK MIJN AUTO OPHAAL?

  • 1.Een geldig rijbewijs voor alle benoemde bestuurders. Rijbewijzen die zijn uitgegeven in een niet-Latijns alfabet (Arabisch, Chinees, Japans, Cyrillisch, enz.) moeten aangevuld worden met een Internationaal Rijbewijs

    2. Een geldige betaalmethode op naam van de hoofdbestuurder. Zie huurinformatie voor geaccepteerde betaalmethodes.

    3. Geldig paspoort of nationaal identiteitsbewijs

MAG IEMAND ANDERS DE AUTO VOOR MIJ OPHALEN?

De auto laten ophalen door iemand anders is helaas niet mogelijk.

MOET IK BORG BETALEN? WANNEER KIRJG IK DE BORG TERUG?

Als je de auto ophaalt, moet je naast het abonnementstarief ook een borg betalen. Hiermee voldoe je aan de contractuele verplichtingen waarmee we jouw creditkaart goedkeuren. Het goedkeuringsbedrag is afhankelijk van de categorie van het gehuurde voertuig en de algemene voorwaarden van Sixt die geldig zijn op het moment van ondertekening van het huurcontract. Het bedrag wordt aan het eind van de eerste factuurcyclus weer bijgeschreven op uw creditcard.

IK HEB GEEN ANTWOORD GEVONDEN OP MIJN VRAAG

Geen antwoord gevonden? Neem dan contact op via:

Tel.: 0031 (23) 5698656

E-Mail: plus-benelux@sixt.com