• Skip to main content
  • Skip to footer
  • Home
  • Nieuws
  • Vloot
  • Handleiding & Tips
  • Innovaties
  • Aanbiedingen
  • Reizen
  • Sixtmoments
  • sixt.nl

Sixt Autoverhuur Magazine

REISTIPS EN NIEUWS VAN SIXT AUTOVERHUUR

Home / Nieuws / VEILIG EN FLEXIBEL REIZEN MET SIXT

VEILIG EN FLEXIBEL REIZEN MET SIXT



SIXT PREMIUM
REINIGINGSPROCES

ONZE HUIDIGE
HYGIËNE MAATREGELEN

FLEXIBILITEIT IN JOUW RESERVERINGEN

FAQs & CONTACTGEGEVENS

Click to jump to:

  • SIXT PREMIUM CLEANING STANDARD
  • OUR CURRENT HYGIENE MEASURES
  • RELIABLE AND FLEXIBLE BOOKINGS
  • FAQS AND CONTACT DETAILS

SIXT PREMIUM CLEANING STANDARD

Onze belofte aan jou: ieder voertuig doorloopt de SIXT Premium Cleaning Standard. Dit is een meerstappenproces, om het potentiële risico op besmetting te minimaliseren, op basis van aanbevelingen van de WHO. We gebruiken de nieuwste reinigings- en desinfectiemiddelen om het risico op virusoverdracht tot een minimum te beperken.

ALGEMENE VOERTUIGINSPECTIE

  • Volledige voertuiginspectie
  • Inspectie van het interieur

REINIGING VAN HET INTERIEUR

  • Verwijderen van afval en gevonden voorwerpen
  • Het stogzuigen van de bestuurders- en passagiersomgeving
  • Het stofzuigen van de achterbank
  • Ramen aan de binnenkant reinigen
  • Het stofzuigen van de kofferbak

HET REINIGEN VAN DE BUITENKANT VAN HET VOERTUIG

  • Ruitenwisservloeistof wordt nagekeken en indien nodig bijgevuld
  • Voertuig wordt door de wasstraat gehaald
  • Kwaliteitscontrole wordt uitgevoerd

DEEP CLEANING OF COMMON TOUCHPOINTS

  • Het stuurwiel
  • De dashboards
  • Handgrepen
  • Radio- & infotainmentknoppen
  • Bekerhouders
  • Middenconsoles
  • Deurgrepen – binnen en buiten


HYGIËNEMAATREGELEN OP DE VESTIGINGEN

Om virusoverdracht te minimaliseren op onze vestigingen, bieden we hygiëneproducten en hebben we intensieve reinigingsprocessen geïntroduceerd. We volgen de aanbevelingen van de WHO op:

  • Het invoeren van plexiglas toonbankdisplays op alle toonbanken
  • Alle medewerkers dragen gezichtsmaskers ter bescherming van zichzelf en de klanten. We raden ook ten zeerste aan dat klanten een gezichtsmasker dragen op de vestigingen.
  • Er wordt vaker gereinigdop de vestigingen.
  • Strikte maatregelen voor medewerkers naast de al geldende regels.
  • Het aantal medewerkers en klanten op de vestiging beperken.

We hebben diverse maatregelen omtrent hygiëne geïntroduceerd, die nog verder gaan dan onze al geldende intensieve reinigingsprocessen, zodat we altijd de veiligste omgeving aan onze klanten en medewerkers kunnen bieden in deze bijzondere tijden.


Footer

SIXT IN NEDERLAND

  • Amsterdam Schiphol Luchthaven
  • Den Haag Centraalstation
  • Utrecht
  • Sixt stations in Nederland

SIXT WERELDWIJD

Oostenrijk België Frankrijk Duitsland Italë
Nederland Spanje Zwitserland Verenigd Koninkrijk Verenigde Staten

VOLG ONS

Sixt App

Sixt app Android Sixt app iOS
Contacteer ons Onderneming & Rechtsvorm Algemene huurvoorwaarden

Copyright Sixt © 2021. Alle rechten voorbehouden.

  • Home
  • Nieuws
  • Vloot
  • Handleiding & Tips
  • Innovaties
  • Aanbiedingen
  • Reizen
  • Sixtmoments
  • sixt.nl
Sixt maakt gebruik van cookies om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, de inhoud van de website te verbeteren en te evalueren en Sixt producten te promoten. Door deze website te blijven gebruiken, gaat u ermee akkoord dat cookies op uw computer kunnen worden geplaatst en gebruikt. U kunt dit wijzigen onder ons cookiebeleid. Meer informatie