miami city content
Miami Beach Collins Ave.

Miami Beach Collins Ave. AUTOVERHUUR

adres

4332 Collins Ave, 33140-3288 Miami Beach

GDS-Code: MIA

Openingstijden

MA - VR:

09:00 - 17:00

ZA - ZO:

09:00 - 15:00

Vakanties:

09:00 - 15:00

Kaart

360°

Nabijgelegen locaties

Een auto huren te Miami Beach Collins Ave via Sixt

De stad ligt ten oosten van Miami en wordt ervan gescheiden door Biscayne Bay. De stad is enorm populair bij toeristen. Een auto is dan ook onmisbaar om alles te kunnen bekijken wat u wilt. Ook als u de auto voor een zakenreis nodig heeft wilt u overal snel naartoe kunnen rijden, zodat u nog wat tijd over heeft om deze veelzijdige stad te bekijken. Sixt verhuurstation Miami Beach Collins Ave ligt naast het Fontainebleau Hotel in Mid-Beach. Hier kunt u goedkoop een auto huren. Ons assortiment is bijzonder ruim. Wij verhuren luxe auto's, cabrio's, SUV's en busjes. Ons kantoor is zeven dag per week open, ook tijdens zon- en feestdagen.

miami city content
Bekijk meer Bekijk minder
miami city small1

Huur een auto en ontdek Miami Beach

De stad staat voor 'sun & fun'. Enorme hotels, kapitale villa's, uitgestrekte stranden, terrassen en winkels. Het grote voordeel van Miami Beach Collins Ave is de centrale ligging van de autoverhuur. Zo bent u snel bij alle bezienswaardigheden: de Bay Harbour Islands, Dodge Islands en South Beach bijvoorbeeld. Met uw auto kunt u de luxe eilanden waar de sterren wonen via de Mac Arthur Causeway bereiken. Er is een poort met een bewaker maar aangezien het een openbare weg is mag u er gewoon door. Stranden zijn er volop en ook kunt u er heerlijk shoppen. In Bal Harbour Shops zijn de luxe merken te vinden en in Aventura Mall de bekende grote winkelketens. Het uitgaansleven speelt zich voornamelijk af op het zuidelijke deel van het eiland. Met uw huurauto kunt u alles in uw eigen tempo bekijken. Sixt autoverhuur zorgt voor de best mogelijke autoverhuur ervaring!

Ontdek wat onze klanten over ons zeggen!

  • 3.8 / 434 Beoordelingen

Al B.

We could not modify our reservation while we were at the branch from two days to one and charging for one day since it was reserved through the Sixt app. In today's mobile tech age these changes should be simple and flexible to make. These are simple software development changes to improve the user experience. Also it took FOREVER for us to get our vehicle which in my view was due to lack of personnel. Friendly but very slow process.

 

One minor observation...on the return of the vehicle to RSW (Fort Myers Airport) there were no signs on where to return the keys during non-business hours. We had ask around and people just left the keys inside the vehicles. Normally there is a key drop box for early or late returns.