Hoe kunnen we je helpen?
Veelgestelde vragen over het SIXT+ abonnement

VEELGESTELDE VRAGEN OVER SIXT+

De FAQ's over het SIXT+ abonnement is handig voor alle mogelijke vragen die je wellicht hebt over het auto abonnement. Van vragen over boekingen tot uitleg over het proces van ophalen en inleveren van een auto, je vindt het hier allemaal. Klik op de links voor de antwoorden op de vragen.

MEESTGESTELDE VRAGEN

WAT IS SIXT+?

SIXT+ is een ongecompliceerd, flexibel auto-abonnement. Net als bij een abonnement op een videostreamingdienst of een sportschool betaal je een vast bedrag per maand. Jouw auto wordt geleverd als volledig pakket, met alle diensten die je nodig hebt maar zonder de administratieve rompslomp. Je kunt zo lang je wilt gebruik blijven maken van jouw auto, maar het abonnement ook op elk gewenst moment opzeggen. Zo blijf je altijd flexibel.

HOE WERKT SIXT+?

SIXT+ maakt het makkelijker dan ooit om in een nieuwe auto te rijden. In drie stappen ben je klaar! Kies online de gewenste categorie en pas het abonnement helemaal aan, aan jouw wensen. Maak online een persoonlijk SIXT-profiel aan en wij zorgen voor de rest. Binnen 2 dagen kun je jouw nieuwe auto ophalen. Heb je niet langer een auto nodig? Je kunt het abonnement op elk gewenst moment, maandelijks eenvoudig opzeggen via de SIXT app.

VOOR WIE IS SIXT+ GESCHIKT?

Een SIXT+ abonnement is geschikt voor iedereen die een maand of langer een auto nodig heeft, of die het leasen of kopen van een auto overweegt. Zelfs jonge bestuurders vanaf 21 jaar kunnen bij SIXT al een auto-abonnement afsluiten.

CATEGORIEËN

JE SIXT+ ABONNEMENT

Wat is een auto-abonnement, wat is het verschil met leasing en wat zijn de voorwaarden?

JE SIXT+ AUTO

Welke auto krijg ik en wat zijn de opties voor het samenstellen mijn SIXT+ auto?

OPHALEN VAN DE AUTO

Hoe en waar kan ik mijn auto ophalen?

INLEVEREN VAN DE AUTO

Hoe en waar lever ik mijn SIXT+ auto in en hoe werkt het inleveren van de auto?

DEKKINGSCLAIMS EN SCHADE AAN JE AUTO

Wat moet ik doen als ik betrokken ben geraakt bij een ongeval en hoe neem ik contact op met SIXT over eventuele dekkingsclaims?

DEKKINGSOPTIES

Ben ik automatisch verzekerd als ik een abonnement afsluit en kan ik het eigen risico (deels) afkopen?

BETALING

Hoe werkt het betalingsproces en welke betaalmethodes worden al dan niet geaccepteerd voor SIXT+ in Nederland?

DE EISEN VAN DE BESTUURDER

Hoe oud moet ik zijn om een ​​auto te huren en kan ik bij SIXT huren als ik punten op mijn rijbewijs heb staan?

ABONNEMENT PAUZEREN

Meer informatie over het pauzeren van uw abonnement vindt u hier.