Help Center
Hulp bij reserveringen, het ophalen van de auto, noodgevallen en meer.

Extra’s & wisselen

Kan ik ook een kinderzitje bestellen?

De veiligheid van onze inzittenden komt voorop. We leveren geteste kinderzitjes voor verschillende leeftijdsgroepen zodat je ook veilig met je kinderen op reis kunt. We controleren regelmatig de kwaliteit van de zitjes en vervangen deze indien nodig.

 

Kan ik mijn SIXT+ auto omwisselen?

Afhankelijk van de kilometerstand of de looptijd van je huidige abonnement is het mogelijk dat we je auto tussentijds inwisselen voor een ander, gelijkwaardig voertuig. Dit is een auto uit dezelfde, contractueel vastgelegde categorie. Indien van toepassing word je ruim op tijd door de verantwoordelijke SIXT vestiging geïnformeerd over de vervanging, en zullen wij een afspraak met jou maken. Jij hoeft je verder nergens zorgen over te maken. Je krijgt een nieuwe, schone en perfect onderhouden en veilige auto van dezelfde categorie.

Als je jouw SIXT+ auto zelf wilt inwisselen en bijvoorbeeld een andere voertuigcategorie wil, dan kun je dit binnen de termijn of een specifieke verlengingstermijn maximaal twee keer doen. Stuur een e-mail naar plus-nl@sixt.com om een ​​vervanging aan te vragen