gran canaria airport content
gran canaria airport header
Autoverhuur

Gran Canaria Luchthaven

Gran Canaria Airport

Gran Canaria Airport AUTOVERHUUR

adres

Autopista General del Sur GC-1, 35230 Las Palmas


Telefoon: +34-871180192

GDS-Code: LPA

Openingstijden

MA - ZO:

07:00 - 24:00

Vakanties:

07:00 - 24:00

Kaart

Nabijgelegen locaties

Goedkoop een auto huren op Gran Canaria Luchthaven

De Canarische eilanden zijn altijd een mooie bestemming en een auto huren op Gran Canaria Luchthaven (LPA) is door autoverhuur Sixt makkelijk gemaakt. Waarschijnlijk heeft u al een voorkeur wat voor soort auto voor u klaar moet staan bij uw aankomst op Gran Canaria Luchthaven. Wij verzekeren u dat u dat deze voertuigcategorie wordt geleverd. Een specifieke auto huren is helaas niet mogelijk. Natuurlijk kunt u uit vele mogelijkheden kiezen en misschien is een dieselauto of een automaat wel uw favoriete vervoermiddel. Een auto huren bij Sixt betekent uiteraard dat u ook een Audi of BMW tot uw beschikking kunt krijgen. Als u wilt dat uw huurauto klaarstaat bij uw aankomst op de luchthaven, neem dan telefonisch contact met ons team op. Zij bieden u de service die past bij het huren van een comfortabele auto.

gran canaria airport content
Bekijk meer Bekijk minder
man waiting airport
Autoverhuur op Gran Canaria Luchthaven, comfortabel en veilig

Op ongeveer 19 kilometer ten noorden van Gran Canaria Luchthaven vindt u de hoofdstad Las Palmas de Gran Canaria. Dat is dus maar een kort ritje met uw huurauto. Als u snel en comfortabel vervoer wilt hebben in Las Palmas, is het huren van een auto een uitstekende optie. Met dit luxe vervoermiddel tot uw beschikking is het verblijf hier comfortabel en bepaalt u het tempo van uw reis. Als uw auto over navigatie beschikt, zal het geen probleem zijn om alle gewenste locaties te vinden. Dat betekent dat u kunt genieten van de omgeving en de ritten

service city country
Gran Canaria, ontdek het eiland van de grootste ontdekker ooit

Op het eiland moet u natuurlijk een bezoek brengen aan het huis van Christoffel Columbus in Las Palmas. Ook de schitterende kathedraal de Vegueta staat in het oude deel van deze stad. Het eiland bestaat verder natuurlijk vooral strand en zee. Houdt u meer van de natuur, dan is dat dankzij het huren van een auto maar een kort tochtje.

Gabriela Cristina Boix Galvez
( Station Manager )

Ontdek wat onze klanten over ons zeggen!

  • 3.7 / 190   Beoordelingen

Hannes W.

Ich miete seit Jahren nur über Sixt. Aus gutem Grund. Es werden keine Versicherungen angedreht und das was du online buchst bekommst du auch! Fatima am Schalter war die liebste Person auf Erden. Sie hat uns neben der unkomplizierten Abwicklung ein paar Insider Tipps auf Gran Canaria gegeben.

 

Gracias Fátima, eres la mejor!

 

(Translated by Google)

I rent only for years through Sixt. For good reason. There are no insurance turned on and what you book online you get too! Fatima at the counter was the dearest person on earth. She gave us a few insider tips on Gran Canaria in addition to the uncomplicated handling.

 

Gracias Fátima, eres la mejor!

Francisco G.

Rent a car muy fiable, trasparente en todos sus procesos de alquiler.

 

Es mi compañía favorita " Me ayuda a realizar mis sueños"

 

(Translated by Google)

Rent a car very reliable, transparent in all its rental processes.

 

It's my favorite company "It helps me realize my dreams"

Marie-Christin L.

Bei Abholung lief an sich alles einwandfrei. Gerne hätte ich das Gespräch auf English statt auf Spanisch geführt. Dem wollte der Mitarbeiter aber nicht nachkommen. Ich denke im Nachhinein kam es dem Mitarbeiter ganz gelegen, da er mir dann wirklich regelrecht eine Zusatzversicherung „aufgequatscht“ hat. Laut dem SIXT-Mitarbeiter wären wir unterversichert. Dadurch würden wir bei jedem verursachten Kratzer (und das käme auf Gran Canaria ja ständig vor) mit 750€ belangt werden können, und somit in einem ungünstigen Fall mit einem Betrag bis 4000€ rechnen müssen. Und so machte er uns ein „unschlagbares“ Versicherungsangebot: ca. 130€ für 10Tage. Komplett überfordert habe ich das Angebot auch unterschrieben. Der Mitarbeiter gab uns auch Fehlinformationen (Auto war def. kein Diesel). Das Auto an sich (bis auf den ständigen Servicehinweis) war super und wir hatten eine tolle Zeit auf der Insel.

 

(Translated by Google)

When picking up everything ran smoothly. I would like to have the conversation in English instead of Spanish. But the employee did not want to comply. In hindsight, I think it was quite convenient for the employee, because he then really "rebuked" me with additional insurance. According to the SIXT employee, we would be underinsured. As a result, we would be liable to 750 € for every scratch (and that would always occur in Gran Canaria), and in an unfavorable case we would have to expect an amount up to 4000 €. And so he made us an "unbeatable" insurance offer: about 130 € for 10 days. Completely overwhelmed I signed the offer also. The staff also gave us misinformation (car was def. No diesel). The car itself (except for the constant service advice) was great and we had a great time on the island.