Wat begon met een zeer slechte ervaring en uiteindelijk toch goed is gekomen.
Al jaren huren wij een auto bij Sixt en altijd alles perfect geregeld.
Alleen ging er vorig jaar iets compleet mis met de auto die wij in Eindhoven hadden gehuurd.
Na inleveren van de auto kregen we na een week ineens een mail dat wij voor €750,00 schade aan de auto veroorzaakt hadden dmv (volgens de schadeexpert) een aanrijding.
Vervolgens werd het geld van onze creditcard afgeschreven .
Wij zijn gelijk gaan mailen en foto's gestuurd omdat wij geen extra schade hadden toegebracht aan de auto.
Het antwoord was: deze schade zat niet op de auto toen u die ophaalde dus de kosten zijn voor u.
Na diverse keren gemaild te hebben (geen antwoord) uiteindelijk hoofdkantoor Duitsland gemaild die daarna Sixt Malta opdracht gaf om dit uit te zoeken.
Na "tig" mails uiteindelijk antwoord en plotseling was het een heel andere schade dan waar wij voor betaald hadden.
Ook die schade hebben wij niet aangebracht (vloermatten weg,dak beschadigd etc.)
Na weer een mail daarover naar Duitsland gestuurd te hebben hebben die uiteindelijk opdracht gegeven om die €750,00 terug te storten op onze rekening.
Uiteindelijk heeft dit ruim 9 maanden geduurd,maar het is goed gekomen.
Wij zullen in het vervolg zeker weer een auto bij Sixt huren
Een tevreden klant uit Malta.